Omkostning ved at begynde at afdrage

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #95208
    AnonymForfatter

    Hej Alle,

    Jeg har et lille spørgsmål. Ifølge min bank vil det koste ca. 15.000 kr. hvis vi gerne vil begynde at afdrage på vores lån. Kan det virkelig være rigtigt?

    Mvh Mette

    #219684
    MichaelForfatter

    Der er slet ikke nok info i dit indlæg til at besvare spørgsmålet ordentligt, men hvis der er tale om et realkreditlån der skal omlægges fra afdragsfrit til ikke-afdragsfrit så kan det godt passe

    #219692
    thsvForfatter

    Ja!

    (se Michaels indlæg)

    #219714
    ABDForfatter

    Du bliver nød til at bruge 5 min. på at beskrive problemstillingen ellers er det umuligt at give dig et fyldestgørende svar.

    #219736
    HalliHalloForfatter

    Måske det så bliver billigere og spare lidt op på en særlig konto, og så afdrage ekstraordinært en gang om året eller lignende…..

    #219758
    AnonymForfatter

    Hej Alle,

    Tak for jeres svar. Der er tale om et realkredit lån der skal omlægges. Jeg er lidt rookie inden for det felt her, men jeg er allerede blevet meget klogere siden i går:) Og jeg har fundet frem til, at det nok godt kan passe ja.

    Tak 🙂

    #219760
    testForfatter

    Alternativet var vel bare afvente til afdragende starter af af sig selv? Eller er der mere i omlægningen.

    Hvis jeg var dig ville jeg ta møder med nogen af de store. Få dem til at gi forslag. I processe vil du blive klogere og selv om mange sige at banker og realkredit institutter ikke giver rådgivnig rådgiver de altså om hvilket af deres produkter der passer bedst til dig. Du vil ikke kunne få et svar på om Totalkredit er købere ind rd beste men det vildt joo også selv ende med at vide

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.