2 måneder mellem salg af hus og overtagelse af nyt

Viser 5 indlæg - 61 til 65 (af 65 i alt)
  • Indlæg
  • #219624
    morsdrengForfatter

    Dine henvisninger til links om “registrant" vedrører registreringer af domænenavne og har INTET at gøre med ejerskabet til en konti i et PI. Ingen, Ingen anvender betegnelsen i betydning kontohaver eller indskyder. Så et det forhåbentligt klart for alle.

    Det link som du henviser til vedrørende ejerskab, drejer sig om Koncernbegrebet i KGL § 4, stk. 2, og er derfor lige så irrelevant som det forudgående.

    Da du allerede har glemt dine – tomme – trusler om politianmeldelse af Mybanker skal jeg blot minde dig om dit indlæg af kl. 23.59 den 28.1.2016 på denne tråd, hvoraf fremgår:

    “Og hav så mit indlæg i tankerne fremover – og ( desværre tro ikke på alt der bliver skrevet på mybanker.dk – nogle her har kun som mål at vildlede – tarveligt men sandt desværre ! – har fået mybanker til at slette et hav af andres indlæg gennem tiderne – nogle synes det er plat jeg får mybanker til at slette indlæggene og lykkes heller ikke altid. Har få gange måtte meddele mybanker at de enten “frivilligt" slettede givne indlæg – og hvis ikke ville jeg indgive politianmeldelse – trist det nogle gange skal så langt – men har medført at de berørte indlæg er blevet slettet)"

    Til dit §§-rytteri skal alene oplyses, at § 266b slet ikke er anvendelig og at § 267 er underlagt privat påtale, med hvad deraf følger.

    #219632
    thsvForfatter

    Mathlian:
    “Jeg har “tabt tråden"…. :D"

    Jamen, så er alt jo som det plejer at være! 😀

    #219636
    AnonymForfatter

    Hvor er du sjov 😀

    Plejer er død og ligger begravet, hvor han plejer. 😉

    Du har en regelmæssighed i at gentage mig. Du må være fan eller stalker :-/

    #219644
    testForfatter

    mit kongerige for en hest.

    #219656
    HalliHalloForfatter

    Denne tråd bliver mere og mere kuriøs…………

Viser 5 indlæg - 61 til 65 (af 65 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.