Jeg har et afdragsfrit F5-lån på 1,350.00 der skal rente-tilpasses april 2016, og hvis renten stadigvæk er så lav om et lille års tid, går jeg med planer om at lave lånet om til et F-8-lån

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94771
    AnonymForfatter

    Mit spørgsmål er derfor, da jeg er 76 år og derfor vil jeg høre om man de første 4 år betaler afdrag, og da jeg har 5 års afdragfrihed tilbage fra det tidkigere F-5-lån, kan bruge disse sidste 5-års afdragsfrihed, efterfølgende på det nye F-8-lån efter de 4 år med afdrag på dette lån? Mvh Jørgen Jønsson

    #213182
    HalliHalloForfatter

    Kære Jørgen Jønsson

    Skal du have et nyt F-8-lån?

    Jeg vidste et at de fandtes, men det gør de åbenbart, når du skriver det.

    Tag dog en opringning til banken eller send dem en mail med dine spørgsmål og muligheder, så er der svar inden weekenden, i hvert fald ved den telefoniske henvendelse.

    #213240
    NøragerForfatter

    Kære HalliHallo…
    Se nedenstående…

    http://lmgtfy.com/?q=F8+lån

    #213344
    thsvForfatter

    Nørager, du forventer urimeligheder af trollen, der ikke har fattet en pind af, hvad dette forum går ud på!

    #218562
    HalliHalloForfatter

    Stop nu, Stjepan Matkovic, for disse mange tåbelig indlæg under forskellige pseudonymer, er ikke sjovt længere.

    #220436
    HalliHalloForfatter

    Stop nu, Pedersen, for disse mange tåbelig indlæg under forskellige pseudonymer, er ikke sjovt længere.

    #222210
    Avant CreditForfatter

    λαμβάνουν οικονομική βοήθεια εδώ

    λαμβάνουν οικονομική βοήθεια και συμβουλές εδώ, δεν απαιτείται κατάθεση. ισχύουν τώρα για επείγοντα δάνεια μπορούμε να σας βοηθήσουμε με οποιοδήποτε τύπο της οικονομικής βοήθειας ή συμβουλές που χρειάζεστε.
     
    Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δάνεια και τα οικονομικά
    avant Credit

    #224724
    testForfatter

    Elsker Google translate, glædelig jul

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.