Hvor høj rente må banken tage på boliglån?

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Indlæg
  • #210922
    AnonymForfatter

    Jeg kan ikke udfra de almindelig bestemmelser se noget som helst om alt dette og har ikke skrevet dem ind her da jeg jo gav navnet på banken og så kan man jo se dem på deres hjemme side. Det er et godt råd du gav og noget som vi også havde talt om herhjemme at gøre da de jo har lidt mere forstand på det.

    #210924
    testForfatter

    Du skriver et usædvaligt højt antal af decimaler på renten. Kunne man tænke sig at det er åop du angiver og ikke dem pålydende rente pr år?

    En ide kunne jo være at du spørg den klage anvalige om hvordan de har varslet rente forhøjelserne til dig. Så kan han eller hun jo forklare dig hvordan de mener at ha overholdt deres foretningsbetingelser og betingelserne for lånet.

    #210940
    HalliHalloForfatter

    Hvorfor er det altid Sparekassen Sjælland det går ud over?

    Jeg anser det for at være et rigtigt godt pengeinstitut med rigtig mange tilfredse kunder.

    Måske sprøgeren er gammel MAX-Kunde, der jo gik fallit pga. udlån til mange og meget dårlige kunder.

    Jeg håber du får en løsning med dem, så du kan få sat renten lidt og tilliden til banken kan reetableres til fordel for alle parter.

    #211010
    AnonymForfatter

    Godt råd i bagklogskabens tegn.
    Sæt dig noget bedre ind i dine økonomiske forhold.
    Havde jeg så høje renter ville jeg da løbe skrigene bort. og finde en anden bank.

    #222928
    sandbækForfatter

    Skulle vel ikke være Andelskassen? Vi har oplevet en lignende forhøjelse, der dog efter prompte reaktion og juridisk indblanding blev rullet tilbage!

    #224620
    balanceForfatter

    Får du måske stadig info når der svares i denne tråd ?

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.