Rene internetbanker

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87498
    AnonymForfatter

    Hej.
    Jeg går og overvejer og skifte bank. I den forbindelse overvejer jeg en ren internetbank som basicbank.dk, Jeg vil dog gerne se hvad andre internetbanker kan tilbyde. Derfor hvis i kender andre internetbanker end basicbank.dk, må i meget gerne smide et link, og evt komme med jeres meninger om dem, hvis i skulle have sådan en.

    På forhånd tak.

    #109686
    AnonymForfatter

    Jeg opdagede lige at jeg har oprettet mit spørgsmål under realkredit, hvilket ikke er korrekt. Nu er det her, så jeg håber i kan bære over med mig.

    #109690
    AnonymForfatter

    Der er da ihvertfald skandiabanken.dk – som har ry for både at være god og billig. I øvrigt kan de fleste banker jo bruges som rene internetbanker, hvis man vil (så hvis det bedste tilbud findes hos en sparekasse på bornholm, kan man jo lystigt anvende det via deres netbank)

    #109708
    AnonymForfatter

    menneskets dumhed og universets udstrækning er uendelig. …ved nærmere eftertanke kommer jeg i tvivl om universet

    #109712
    AnonymForfatter

    Krarup>> Jeg kender ikke basiSbank.dk, men jeg kender Skandiabanken, der vist er lidt det samme. Bedre eller dårligere på renter og gebyrer? Det er vist tæt løb og afhænger af dit forbrug. Jeg regner Skandiabanken for ærlig og reel. De gør ikke meget i personlig rådgivning og de har et begrænset produktsortiment. I de 4 år jeg brugte dem var jeg yderst tilfreds. Jeg skiftede kun fordi jeg havde brug for nogle ydelser som de ikke kunne levere, og så fik jeg forhandlet samme rente som Skandiabanken og næsten ingen gebyrer hjem hos en lokal full-servicebank. Men har du kun brug for de ydelser Skandiabanken leverer, så kan jeg absolut anbefale dem.

    #117304
    AnonymForfatter

    Jeg har scandiabanken og har indtil idag været super tilfreds MEN idag fik vi af vide at de ikke giver kredit til personer med adressebeskyttelse. Her snakker vi om vores budgetkonto som en gang om året kommer i minus. Og pga vores job er vi nød til at have adressebeskyttelse på så hvis du vælger scandiabank så vær opmærksom på du ikke kan have adressebeskyttelse.

    Bare lige til orientering 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.