Forskellige realkredit institutter

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94409
    AnonymForfatter

    Totalkredit har en politik om at man kun må have lån i 2 boliger hos dem. Hvis jeg nu køber en til bolig (til udlejning) og optager et lån hos realkredit danmark, ser I så nogle problemer ved det rent juridisk? f.eks. om det er at bryde reglerne hos Totalkredit? Det kører alt sammen privat og altså ikke i noget selskab.

    #209018
    BangeeForfatter

    Du må gerne have mere end 2 boliger ved totalkredit, du må bare ikke have mere end 1 du udlejer.

    Du kan derfor have egen bolig, sommerhus, og et forældrekøbs hus uden problemer (under forudsætning af at Totalkredit/din bank kreditgodkender dig til det.

    Men der er ikke noget problem ved at optage lån i RD/BRF/Nykredit/DLR selv om du har et Totalkreditlån

    #209020
    AnonymForfatter

    Ok tak., jeg har nemlig 2 boliger hos totalkredit jeg lejer ud (boede i den ene til at starte med, bor til leje nu). Og nu køber jeg så en til, bare med lån fra RD stedet. Det var mere om der evt. stod i (standard)betingelserne fra Totalkredit at man ikke måtte optage lån hos andre realkreditinstitutter til udlejning.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.