Lån til udbygning bank siger nej

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Indlæg
  • #207690
    HalliHalloForfatter

    Mors dreng: Nej, jeg skal absolut ikke altid have det sidste ord, men hvis noget ikke er rigtigt eller forekommer gentaget 1000 gange før, så syntes jeg lige det bør korrigeres, ligesom man bør henvise til gamle indlæg og sine svar fremfor stedse at fremføre det som noget nyt.

    Vedr. sommerhusdispensation: Lad dog manden ansøge om det selvom udsigterne til accept ikke ser lovende ud, men måske lollemændene ville kun få det med hensenvisning til deres tilsyneladende tiltagende “dårlige nerver" pga. af undertegnede.

    I øvrigt kender jeg flere, der bor ulovligt i sommerhuse, idet de har adresser hos forældre eller børn. Det er svært at opdage den slags ting, ligesom der ofte ses gennem fingre med det.

    MEN DET ER OG BLIVER SELVFØLGELIG ULOVLIGT!

    Fortsat god weekend til alle Mybankers brugere!

    Venlig hilsen

    HalliHallo

    #207696
    AnonymForfatter

    det er min kærestes sommerhus er købt før jeg kom til desværre,
    min lejlighed ville jeg kunne sælge uden det vilde tab, men nu er hele huset med 2 lejligheder i ejet af familien derfor dumt at gå af især nu hvor der er tab på og jeg er næsten dækket ind af lejen
    tro mig jeg har lært om boligøkonomi på den værste måde jeg har været ramt af skimmelsvamp som kostede mig 500000 kr. at få bugt på(forsikring ville ikke hjælpe mig), klamphuggere som har frarøvet mig penge jeg har boede 3 år i en campingvogn sovet på gulvet hos venner, og stadig taget på mit job hver dag betalt alle regninger jeg har fået har aldrig undladt at betale en regning.

    vi har valgt ikke at bo i lejligheden jeg får det psykisk dårligt der oppe og vækker mange minder så holder mig derfra så meget så muligt

    #207706
    thsvForfatter

    Sælg lejligheden, når du/I netop ikke kommer til at bo der mere.

    Og forøg afdraget på sommerhuset, den dårlige beslutning at købe til høj pris er jo taget, så nu skal konsekvenserne af den formindskes.
    Mange par har levet på 65 kvm med et barn, så I må nøjes med den plads I har indtil jeres økonomi bliver bedre. Kender endog flere der har levet i 1-værelses på 45 kvm med et lille barn indtil de fik solgt og købt noget større.

    #207732
    HalliHalloForfatter

    Mikkel: Hvor er det dog dejligt at høre at du har været i stand til at klare al den modgang du har været igennem.

    Der er alt for mange der giver for nemt op i sådan en situation som din, og måske ender på et herberg og må stå om dagen foran Kvickly eller lignende steder og sælge HUS FORBI for at overleve.

    Hatten af for dig!

    #207744
    AnonymForfatter

    vi har beslutte os at spare op vi snupper et år med vand og brød, sælgere alt det vi ikke bruge man bare har stående

    tak for hjælpen

    #207752
    HalliHalloForfatter

    Det var da godt at I vil vente lidt, og så hold et lille kræmmermarked over det gamle ragelse I har stående, det giver også ekstra plads i et lille hus og ikke mindst et par håndører ekstra til den planlagte udvidelse næste år.

    Kontakt så kommunen vedr. dispensation og henvis evt. til Danak Folkeparti, der åbenbart har meget at skulle have sagt i jeres kommune. Det kan i hvert fald ikke skade, nok snarere tværtimod.

    #207850
    AnonymForfatter

    Man må vel ret let kunne omgå reglen med ikke at bruge sit sommerhus til helårsbeboelse. Hvis man holder sin folkeregisteradresse et andet sted, kan jeg knap nok tro at der er nogen som blander sig i det, selv om vi bor i et overvåget og gennemkontrolleret big brother samfund hvor den slags små og ligegyldige overtrædelser ses på med stor alvor.

    #207852
    morsdrengForfatter

    Ja og det er helt i orden at stjæle og køre spritkørsel, bare man ikke bliver opdaget. Føj for pokker for en holdning og moral.

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.