Overvågning af realkreiditlån

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94245
    AnonymForfatter

    Jeg har netop, benyttet mig af dette tilbud,
    http://ebanker.dk/faa-overvaaget-dit-realkreditlaan/
    Jeg vil gerne være sikker at jeg får besked, når jeg kan omlægge mit lån, til noget bedre, og jeg stoler ikke på at min bank, vil rådgive mig godt nok på dette område, eller tidsnok, det tror jeg ikke mit lån er stort nok til, at jeg er vigtigt for dem.

    Er der nogen andre som benytter sig af overvågning af deres lån?

    #206546
    testForfatter

    Totalkredit tilbyder gratis låneoveevågnkng, mener også rd gør

    Der er let at smække en hjemme side op og ta 750kr for, ja helt præcist hvad . Faktisk virker dit indlæg mere som skjult reklame.

    #206550
    AnonymForfatter

    Jeg opnår nu ikke noget ved at oplyse om overstående side, jeg fik bare god behandling, og syntes ikke 750 kr, er meget at give, for at få lidt uvildig rådgivning.
    Men har ikke Totalkredit lån. så kan ikke benytte deres setup.

    #206562
    AnonymForfatter

    Siden virker ikke ret seriøs. Tydeligt det er en wordpress side der hurtigt er klasket op. Ville personligt ikke smide 750kr efter noget på sådan en side. ebanket.dk? -er det overhoved en virksomhed?

    #206572
    testForfatter

    Har lige Googlet det så vidt jeg kan se til byder Nordea, brf, Totalkredit og rd denne service gratis.

    Skov333 her er med meget høj sandsynlighed enten en bondefanger eller blevet bondefanget

    #206574
    AnonymForfatter

    Hej.
    Er det muligt at omlægge fastforrentede lån til afdragsfri lån i en bestemt periode – eks 2-3 år?
    Hvis ja, hvad er ca omkostninger ved det?

    #206580
    AnonymForfatter

    Hmm, det er sku ikke sjovt at første gang, jeg lavet et indlægt, så bliver jeg beskyldt for det ene og det andet.
    Jeg føler mig ikke snydt, og er fint tilfreds med prisen, for det jeg fik.
    Og ja jeg kan blive tilmeldt div i banker, men jeg føler ikke der bliver taget bedst hånd om mig, sidste gang jeg fik “besked" om at der var en besparelse ved en omlægning igennem netbanken, så viste det sig at det var der slet ikke, da der blev lavet en rigtigt beregning på det. så ved ikke helt hvad jeg skulle bruge den overvågning til, hvis det ikke er på mit lån alene det blev overvåget.
    Men tror ikke jeg skriver ikke mere nu, for kan godt se det ikke er alle som er velkommen her på siden.

    #206582
    AnonymForfatter

    Mht om det så ikke alligevel kan betale sig at omlægge gør vel ikke så meget? kurserne kan jo ha’ flyttet sig. Det vel bedre at de siger det 1 gang for meget end for lidt?

    Derudover er bankerne jo ALTID interesseret i at lave føen omlægning. Det jo det rene gebyr slarafenland for dem :-). -Så vil ikke være så bange for at de ikke siger til!

    Dog siger de næppe hvis det kan betale sig at skifte over til en konkurrent!

    #206596
    testForfatter

    Hvis man skal omprioritere et obligationslån op eller ned i rente er det total ligegyldigt om det er Totalkredit, brf, Nordea eller rd. De forskellige obligations serier følges at.

    Skov33 jeg er ikke forummet men kun en blandt flere debattører. De virker mærkeligt at du opretter dig som bruger for at skrive et indlæg om en unødvendig låne overvågning og en budget service fra samme firma. Der kan naturligvis været et sammen fald men det ændre ikke ved at samme service ydesgratis af andre.

    #206598
    testForfatter

    Sorø, kontakt dit realkredit institut eller fin bank. Nogle lån har 10 års afdragsfrihed som du selv kan bestemmer over, men ellers er det en omlægning med fuldt gebyr og hele baduljen.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.