Rådighedsbeløb

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Indlæg
  • #205798
    testForfatter

    Standard rådighedsbeløbet er ikke tårnhøjt, det er hvad rigtigt mange rent faktisk bruger.

    Morsomt eller ikke hvis du har et budget kender du dit rådighedsbeløb. I sidste ende fortaget der en vurdering af dig og det vigtige er om du har råd. Det viser dit budget.

    #205800
    MichaelForfatter

    Jeg tror at I taler forbi hinanden. Som jeg opfatter det, så har trådstarter i dag et forbrug der ligger under bankernes standardkrav (ret mig hvis jeg tager fejl) og derfor vil vedkommende gerne vide hvor langt op der er til standardkravet.

    Det er faktisk ikke særlig tit vi ser den slags herinde. I langt de fleste tilfælde spørger folk om man dog ikke bare kan blive kreditgodkendt med et rådighedsbeløb der ligger måske op til 5000 kr. under standardkravet. Derfor synes jeg faktisk, at trådstarter fortjener ros for at vende tallerkenen og se om de kan opfylde standardkravet til trods for at de måske ikke umiddelbart har “behov" for det. Det er nemlig rigtig klogt fordi en ejerbolig – og i særdeleshed et hus – altid giver sjove overraskelser i form af udgifter man ikke havde regnet med.

    Så tommelfingeren op herfra

    #205874
    AnonymForfatter

    Tak for det michael – og du har forstået det helt korrekt 😉

    #205906
    HalliHalloForfatter

    Spørgsmål om rådighedsbeløb igen, det springer jeg over.

    #205944
    AnonymForfatter

    HalliHallo jeg tror det vil være bedst om du bare springer ALLE spørgsmål over !

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.