Tinglyst andelsbolig jeg ikke længere har adgang til efter tvist med andelsforeningen

Viser 3 indlæg - 31 til 33 (af 33 i alt)
  • Indlæg
  • #206160
    AnonymForfatter

    Hvis jeg skulle have trampet videre i det, så forstår jeg test sådan, at han håber advokaten får vendt alle! tænkelige og utænkelige, altså alle! relevante! sider af sagen, og det er der vel ingen der kan være uenige i. Slut.

    #206168
    testForfatter

    Gætter jeg ? Ja det gør du

    #206174
    AnonymForfatter

    Jamen test, hvis du ved!! så sig det dog.

    jeg sagde blot – at hvis! bestyrelsen uretmæssig!! havde!! lejet lejligheden ud, så gættede jeg at lejekontrakten var ugyldig
    ellers svarede det hvis du bor i en andelsbolig, og bestyrelsen på vegne af andelsboligforeningen –uretmæssigt– lejer din bolig ud eksempelvis for to år
    så er det lejekontrakten der gælder,
    svarede jo nærmest til at foreningen havde uretmæssigt!! havde lejet tests bil ud for en periode

    mit!scenarie i Niels´ tilfælde var, at foreningen –som den værste brugtvognsforhandler– havde fået ham til at skrive under på noget mod bedre vidende. Nemlig at lejligheden var langt mere værd end det bestyrelsen sagde og i stedet for var det værd -som lejebolig eller i handel og vandel- som Niels selv havde givet for den.

    Men test har naturligvis ret i at hverken han eller jeg ved om min antagelse er korrekt.
    Men hvis den er…

Viser 3 indlæg - 31 til 33 (af 33 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.