Ny boliglån

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93968
    AnonymForfatter

    Hej

    Jeg har 3 huse som alle 3 har en belåning på under 60%. Mine lån er F1 afdragsfri ..men jeg afdrager alligevel når der er mulighed for det iløbet af året. Jeg overvejer nu at skifte nogle af mine lån væk fra F1 afdragsfri, men kunne godt bruge rådgivning omkring dette.

    Hvem skal jeg vælge at opsøge og hvilke lån burde jeg gå efter. Allle nuværende lån er prioitetslån som er optaget i Banken.

    #202362
    OBSForfatter

    Hvad er årsagen til at du vil væk fra prioritetslån?

    Det er lidt vigtigt at vide, da dit valg også bør afhænge af formålet, for at være mest smart.

    #202364
    AnonymForfatter

    Jeg synes der er meget snak omkring F1 lån og risiko, synes også jeg har læst at man betaler en høj bidragssats for F1 …og da jeg har mulighed for at afdrage og har behov for en lav belånings procent …kunne jeg måske med fordel søge over i et andet lån. Så hvad er mest smart ?

    Jeg har ikke noget ønske om at sælge nogle af husene i nærmeste fremtid.

    #202370
    OBSForfatter

    Bankernes prioritetslån og realkreditinstitutternes F1-lån har ikke noget med hinanden at gøre, det er to forskellige lånetyper.

    Så vi skal lige have afklaret om det er den ene eller anden type, vi taler om.
    Består dit lån af en konto i banken, som også kan ses i netbank, eller betaler du ydelsen på lånet via Betalingsservice, hvor der på betalingsoversigten står at lånet er optaget i f.eks. Totalkredit eller Realkredit Danmark?

    #202372
    HalliHalloForfatter

    Prøv dog at læse gamle indlæg om samme emne, idet der spørges om stort set det samme hver anden dag.

    Du kan også Google dig til oplysninger om emnet, men den endelige beslutning må du ligesom selv tage.

    Med hele 3 huse må du da i øvrigt ofte have haft kontakt med kreditforeninger, banker m.v., så noget må du da selv vide????????

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.