Hvad for en bank skal jeg vælge

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93905
    AnonymForfatter

    Hej alle sammen mig og min kæreste står og gerne vil købe hus, vi er begge i danske bank, og kan godt låne penge der, men vi vil gerne hente andre bud fra andre banker, så mit spørgsmål er hvad for nogen banker er bedst at kontakte og hvor kan vi låne mest 🙂 på forhånd tak for svarene ..

    #201474
    BangeeForfatter

    Du skal selvfølgelig vælge den bank hvor du mener du får den bedste service, rådgivning og pris i forhold til din økonomi og ønsker.

    Den bedste bank er bestemt ikke nødvendigvis den der giver dig lov at låne flest penge, ellers ville Amagerbanken, Roskilde Bank m.v jo være danmarks bedste banker 🙂

    #201476
    AnonymForfatter

    Ja, selvfølgelig men vi leder efter en eller flere banker hvor folk har haft gode oplevelser 🙂

    #201478
    BangeeForfatter

    Jeg er kunde i banknordik og det er jeg rigtig godt tilfreds med, både på pris service og rådgivning

    #201480
    AnonymForfatter

    Okay mange tak 🙂

    #201494
    HalliHalloForfatter

    Jeg ved nu ikke om BankNordik er en særlig god bank. Da jeg havde forgængeren “Amagerbanken", skulle de have penge for at hæve fra egne automater uden for åbningstiderne, så kunne forestille at den blot er fortsat med dette, hvilket jeg anser for meget kundefjentligt.

    Og skal man have lidt bedre vilkår kræver de vist et helkundeforhold, hvilket jeg heller ikke bryder mig om, men der er selvfølgelig nogen der syntes det er helt fint.

    Så at anbefale en bestemt bank bør man ikke gøre, men opfordre spørgeren til selv at indhente tilbud og gøre sig sine egne erfaringer.

    #201506
    BangeeForfatter

    Ja men nu er Amagerbanken jo netop blevet integreret i BankNordik, så mon ikke den kører efter banknordiks værdier m.v

    Jeg har intet imod helkundeforhold så længe jeg også selv får noget ud af det

    #201510
    AnonymForfatter

    Hvad er helkundedeforhold ?

    #201514
    MichaelForfatter

    Helkundeforhold er når du har samlet flere produkter i banken. Typisk lønkonto, lån, forsikringer og pension.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.