Bedste lån til 450000 kr i fast ejendom.

Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
  • Indlæg
  • #200290
    Mr RForfatter

    Du har ret Halli Hallo det er debatteret til døde.

    Års abonnementet er desuden på 300 kr. og ikke 500 kr. for kunder der kun ønsker en konto.

    #200298
    AnonymForfatter

    Og må man tilføje:

    Gid Danske Bank må brænde i helvede.

    #200300
    Mr RForfatter

    Det må have gjort ondt det afslag:(.

    #200308
    AnonymForfatter

    Mr R:
    Der tager du fejl. Jeg har aldrig i mit liv lånt penge eller haft et ønske om det, jeg har altid haft overskud som banken har profiteret af. Jeg er fortørnet over at en loyal kunde igennem mange år, som overholder alle forpligtelser til modparten, nu kategoriseres som ubetydelig og derfor skræmmes væk med ekstraregninger for fiktive omkostninger !

    Her til morgen har Danske Banks regnskab heldigvis endnu engang ikke levet op til deres forventninger. Hæ

    #200310
    MichaelForfatter

    Og her til morgen stiger DB-aktien efter åbning…

    #200312
    AnonymForfatter

    Ja, nu er kursen på niveau med år 2000.
    Det må være deres new normal.
    Gad vidst hvorfor arkitekterne bag det kundeprogram fik så travlt med at finde nyt arbejde.

    #200314
    MichaelForfatter

    Personligt er min indstilling til DB temmelig neutral. Jeg er hverken kunde eller har professionelle relationer til banken.

    Hvis man ønsker at svine DB til så må jeg anbefale at følge Thomas Borgsmidt på http://www.økonomidebatten.dk. Her residerer han egenrådigt og smider den ene konspirationsteori efter den anden. Bla. er stort set alle tekniske problemer med netbank mv. et resultat af én eller anden konspiration.

    God læsning.

    PS: Hvis du er uenig i hans skriverier så lad endelig være med at oprette dig og skrive det for så får du en kæmpe sviner. I det forum er der kun plads til én sandhed.

    #200316
    HalliHalloForfatter

    MrR skrev således: “Års abonnementet er desuden på 300 kr. og ikke 500 kr. for kunder der kun ønsker en konto".

    Kan du ikke henvise til hvor det står henne og hvad man får for de penge.

    Hvornår skal man senest opsige sin konto for at undgå at betale gebyrer?

    Når jeg går ind står der, at nu har 800.000 tilmeldt sig kundeprogrammet, så ikke engang halvdelen af deres kundemasse har ønske sig at tilmelde sig, endnu da. Er det denne gruppe, der ikke tilmelder sig, der så skal betale ligeud 300 kr. om året, og hvad inkluderer dette så?

    Er der nogen der ved om det kan betale sig at tage Bank Coop i stedet for, hvis man, som jeg, er medlem af brugsen alligevel.

    Kun seriøse svar udbedes.

    #200326
    testForfatter

    Schibbye, jeg synes du skal se bort fra den krig der køre her på forummet. Forslaget om at undersøge alternative til et prioritets lån i danske bank er en rigtigt god ide, men tror du helt sikkert er i den kunde kategori som danske bank gerne vil gøre forretninger med.

    til trolden halihalo
    du har jo fået de svare en million gange. Det er 75kr pr kvartal
    informationen findes her. http://www.danskebank.dk/da-dk/privat/Konti/Pages/danske-basis.asp

    #200336
    HalliHalloForfatter

    Jeg bad om seriøse svar.

    Det link, der er henvist til virker i øvrigt heller ikke.

    Hvad får man så for de 75 kr. i kvartaler?

    Er der nogen banker der gør det billigere end 75 kr.? Udover Finansbanken?

    For jeg syntes det er mange penge at betale for en lønkonto, og beløbet er vel ikke fradragsberettiget eller kan modregnes i renteindtægter?

    #200458
    thsvForfatter

    Nordea har stadigvæk ingen gebyrer for normale kunder med “gratis hverdag".

    #200468
    HalliHalloForfatter

    Jo, Nordea har også gebyrer, hvis ikke du er kreditværdig, og må tage til takke med et debetkort. Og her har de taget ved lære af Danske Bank ved at hæve gebyret for hævning i fremmede automater fra 5 til 10 kr.

Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.