Totalkredit, Nye priser på realkreditlån.

Viser 9 indlæg - 91 til 99 (af 99 i alt)
  • Indlæg
  • #199208
    AnonymForfatter

    Misundelse er en grim ting, VBturbo, og du er tilsyneladende syg af misundelse over at jeg har erhvervet 2.500 Danske Bank til en gennemsnitskurs på 45,som nu kan sælges til over kurs 110.

    Vi er jo nogen der forstår at time vores investeringer korrekt, og så er der andre sig dig, der fejlinvesterer og konverterer og bankskifter sig fattig.

    Sådan er folk nu engang så forskellige.

    Din yndlingsbank, Handelsbanken som du så reklamerer sådan for, har i øvrigt en noget højere udlånsgearing i forhold til egenkapitalen.

    #199212
    testForfatter

    Halihalo du om nogen må da vide at man ikke skal tro på det folk skriver.

    Med mindre man virkelig er ramt af gæld eller oplever fuld modregning i folkepension tillæg kan det het bestem ikke betale sig at opsige sin pension i utide

    #199214
    testForfatter

    Gp hvis du regner med at de stiger skal du vel ikke sælge dem?

    #199222
    HalliHalloForfatter

    GP skrev: "

    “Vi er jo nogen der forstår at time vores investeringer korrekt, og så er der andre sig dig, der fejlinvesterer og konverterer og bankskifter sig fattig."

    Ja, god morgen min bare….

    Ikke for at prale, men jeg købte også aktier under krisen i Danske Bank, men kun til kurs ca.35 og de er solgt for flere år siden til en kurs på omkring 133.

    Hvor på Mybanker kan jeg se hvad det koster i bidragstakster for et 30 årigt 3,5% lån med afdrag og med en belåningsgrad på 60%, det kunne jeg da godt lide at vide…………

    Jeg må ringe rundt til de forskellige selskaber i stedet for at spørge herinde, da I mest interesserer jeg for hurtiglån og om man nu kan låne, hvis man en anden stor gæld i forvejen.

    #199244
    AnonymForfatter

    Ja virtuelt postulerer vismanden at han har aktier i fallitboet! (gratis omgang)
    Lad os da se hardcore fakta – lille screen dump af porteføljen (investeringen hos spytslikkeren 2500 stk. til kurs 45)

    indtil da kan du lige så godt indstille skytset og misundelig på dig ? nej jeg under skam dig at blive kvalt i Ejvind Kolding -;).

    Ja lavt lix uden substans (hvad går der af dig?)
    <>

    ævl du bare videre

    og i mellemtiden ja fortsæt du bare miskrediteringskampagnen – og bliv endeligt sidende på tilbage på perronen til overpris)

    AL bankens palette med de fantastiske indlånssatser , hø hø … -;)
    ( Because you are worth it -;)

    Vi andre nøjes med konkurrencedygtige priser og fleksibilitet
    ( i mange år endnu -:)

    #199246
    AnonymForfatter

    For resten

    AL bankens palette med de fantastiske indlånssatser , den hopper selv ikke engang thsv på -:=
    Belæringen var nok nærmere vildledning (ikk ? – eller bare selvmål ?)

    #199254
    AnonymForfatter

    Det er i grunden trist at se hvordan et menneske som dig blive fuldstændig opædt af misundelse og bitterhed over dine fortidige dårlige dispositioner.

    Din fleksibilitet er dyrt købt, and you know it! Eller det kommer du i hvert fald til på et eller andet tidspunkt!

    #199272
    AnonymForfatter

    Sig mig hvad er der sket med Turbo og GP ?, de 2 var da tidligere om ikke venner så i det mindste enige langt hen ad vejen, nu har de mere end travlt med at svine hinanden til, jeg må indrømme at jeg missede hvor det gik galt, kan en eller anden ikke linke til hvor det gik galt?, jeg er ret nysgerrig efter at se hvad der fik de 2 til at ryge i totterne på hinanden

    #199300
    AnonymForfatter

    Der er kun en der misundeling ! (og ynkelig)

    vedr. Handelsbanken

    http://epn.dk/brancher/finans/bank/ECE5609593/analyse-banker-mangler-op-til-3000-mia-kr/

    Så er fakta vist på plads og erkend så at din analyse er nonesens

    De bedst kapitaliserede banker er ifølge analysen Standard Chartered, Swedbank, DNB, HSBC, Handelsbanken og ING.

Viser 9 indlæg - 91 til 99 (af 99 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.