er det nogen, som kan hjælpe mig

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Hossein zobidiForfatter
    Indlæg
  • #87411
    Hossein zobidiForfatter

    hej
    jeg har mange hurtig lån på ca 230000, og er i gang med at betale den siden 2003, men jeg vil prøve, at find en bank, som efter, et stykke tid, som jeg har været kunder hos dem,kunne hjælpe mig, med at betale nogen eller de hele beløbet, for at jeg kunne betale mindre i rente, men næsten lig meget, hvilket bank, jeg henvende mig, er de meget pesimistik.
    findes der en bank, hvor reglerne ikke for stramt når de gælder for lån. hvis bank er beder stor bank små bank eller internetbank.

    #108626
    AnonymForfatter

    det er svært at få en bank til at overtage forbrugslån, når det er i den størrelsesorden. Går ud fra at pengene er gået til rent forbrug, og der ønskes så helst en afbetaling over max 5 år. Dvs at du uden at have indregnet renter sku betale 3850 kr/md. Med renter er beløbet meget større. Medmindre du tjener virkelig godt, kan din økonomi ikke understøtte det.
    Så det gælder om at suge maven ind, få betalt af og ikke optage nye lån, for selvom det er nemt, så skal de jo altså betales tilbege på et eller andet tidspunkt…

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.