lån penge

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87405
    AnonymForfatter

    Jeg kommer fra Grønland, og har prøvet masse af lånetilbud i Danmark, men har altid fået afslag. Er der noget i danmark som kan låne penge til mig som kommer fra Grønland?

    #108262
    AnonymForfatter

    Hvor meget vil du låne? Hvad er din månedlige indtægt og nuværende rådighedsbeløb?

    #108266
    AnonymForfatter

    Jeg låner 30000, jeg har 9300 månedlige indtægt, og nuværende rådighedsbeløb 6500

    #108268
    AnonymForfatter

    Dine samlede faste udgifter beløber sig altså kun til 2800 kr? Hvordan hænger det lige sammen?

    #110848
    AnonymForfatter

    Det kunne jo være at han var studerende ) Mine udgifter mens jeg gik på skole var 1200,- for kollegie + mad.

    #119126
    AnonymForfatter

    hej jeg jeg enlige mor og har for engang skyld virkerlig brug for hjælp men nej alt det med man kan lån passer sgu ik har ca 12,000 kr udbetale og kan ikke få noget hjlæp

    #119146
    AnonymForfatter

    Du kan jo starte med at kommunikere klart til din bank hvad det er du vil, og hvordan du planlægger at betale pengene tilbage. Præsenter et budget, der viser du har det fornødne råderum.

    Banken skal have forrentet pengene og minimeret tabsrisikoen. Hvis råderummet ikke er til stede er du selv og banken bedst tjent med at der ikke gives noget lån!

    #119458
    AnonymForfatter

    hej jeg er selv enlig mor og jeg har lige lånt i banken og har også fået et accept kort så det kan lade sig gøre held og lykke

    #139518
    AnonymForfatter

    hej jeg vil gerne spørge om du har fået gevinst til at låne penge i DK. bor nemli også selv i Grønland og kan ikke magte at have samtale igen med banken her.
    Kan man låne penge fra dk. selvom man bor i Grønland?

    #231406
    Oluf josiassenForfatter

    5000 kr.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.