100% finansering ved køb af udlejningsejendom

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93047
    AnonymForfatter

    Hej,

    Jeg har kig på en udlejningsejendom med 4 lejligheder og har spurgt min alm. bankrådgiver omkring evt. køb af denne. De afviser det på baggrund af at jeg skal have 25% i udbetaling kontant.

    Hvilke muligheder findes der for 100% finansering af en sådan type ejendom?

    Kan I henvise til nogen?

    På forhånd tak.

    #184068
    AnonymForfatter

    Det korte svar er: Ingen!

    Bankerne har tabt enorme summer på netop udlån til køb af udlejningsejendomme, og derfor vil du møde samme svar hvor end du vender dig:

    Du skal selv tilvejebringe 20-40% i udbetaling!

    #184834
    AnonymForfatter

    Enig med generalen, det kan du godt glemme. Heldigvis fristes man til at sige. Eneste mulighed er det grå lånemarked, held og lykke med at handle renten ned under et tocifret tal. Og held og lykke med driften af ejendommen bagefter, du får brug for det 🙂

    #184836
    AnonymForfatter

    Jeg har faktisk selv kig på en ejendom, som jeg har tænkt tanker omkring. Den ligger i Aarhus og jeg tænker på at leje den ud som enkelt værelser til studerende. Med de værelsespriser jeg kan se der er i Aarhus, burde man nemt kunne få det til at løbe rundt, hvis man kan kunne få et alm. fastforrentet realkreditlån, men kan godt se jeg skal have skrabet en del sammen hvis jeg skal lægge 25% af summen kontant.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.