Refinansieringsaftale med Nykredit ignoret/glemt hos Nykredit

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91758
    AnonymForfatter

    Jeg har i siden 2006 haft et F5-lån hos Nykredit. Medio november denne måned fremsendte Nykredits rådgiver mig en refinansieringsaftale med henblik på skifte til F1-profil med virkning fra årsskiftet. Aftalen blev dagen efter underskrevet og fremsendt såvel pr. post som pr. email. Email’en er vedhæftet det underskrevne dokument som pdf. I forlængelse af email-fremsendelsen modtager jeg såvel bekræftelse fra deres mail-server samt besked fra sagsbehandlerens email ‘Out of office: Er tilbage den 19. November’.

    Det næste jeg hører i sagen er et brev mellem jul og nytår (28/12) med oplysning om refinansiering til F5. Dette er jo ganske anderledes end det aftale og jeg henvender mig samme dag til Nykredit (såvel mundligt som skriftligt). Siden da jeg intet konkret hørt tilbage. Jeg har gentagne gange henvendt mig, men får blot at vide man undersøger sagen.

    Jeg henvendte mig hurtigt for at man måske kunne nå at rette fejlen. For hver dag som går, har jeg jo et anden lån end det som er aftalt.

    Nogen input til hvorledes jeg bør forholde mig ?

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.