FM…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91522
    AnonymForfatter

    Hej allesammen.. står lige nu i en ret mærkværdig situation.
    Jeg er blevet skrevet til af su styrelsen der mener at jeg skylder dem for meget udbetalt su. for omkring 10.000 kr. det hele er fra engang i 2006 og problemet ligger i at jeg i hele 2006 arbejdede og faktisk ikke har gået på den skole i 2006. Jeg har gået på skolen i 2008 hvor jeg tjente for mange penge ved siden af skolen til at få su. så har faktisk aldrig modtaget nogen former fra støtte fra den front… er der nogen der ved hvordan man tilbage beviser deres krav og evt hvordan man gør indsigelse? Har både været i kontakt med økonomistyrelsen, uddannelses stedet, su og skat og ingen af dem kan give mig et konkret svar..
    på forhånd tak, Nova

    #162074
    testForfatter

    øh du skriver :"omkring 10.000 kr. det hele er fra engang i 2006 og problemet ligger i at jeg i hele 2006 arbejdede og faktisk ikke har gået på den skole i 2006″

    jo men du dokumentere da bare for dem at du er berettiget til su selv om du slet ikke har gået på den skole i 2006 som du har fået su til at gå på! det kan da ikke være så vanskeligt.

    held og lykke

    #162078
    testForfatter

    og hvis du mener du ikke har noget su for 2006 på trods af at de siger det kan du jo bede om dokumentationfor udbetaling, men mon ikke su styrelsen har styr på den del af det.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.