Kreditvurdering & opnå accept?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87201
    AnonymForfatter

    Hej, jeg er igang med at finde en realkredit løsning for nye lån i min ejerlejlighed.
    Formålet er at betale en gæld på 400kkr (fra tidl. firma) til Danske Bank, hvor jeg så får en saldokvittering. Der er tale om et tilbud jeg fik i sidste uge fra Danske Bank. Dette er gyldig til d. 1 marts.

    Idag har jeg en ejerlejlighed der er vurderet til 945 kkr af RKD, jeg har et RKD lån m restgæld på 525 kkr & et boliglån ligeledes i Danske Bank m restgæld på 175 kkr.
    Ved indbetaling af de 400 kkr bortfalder den ret store gæld fra mit tidligere firma, samt boliglånet på 175 kkr.

    Jeg har indtil videre fået afslag af Nordea Kredit, Nykredit, BRF Kredit. Totalkredit er igang med at kigge på sagen
    Jeg har været selvstændig i næsten 1 år inden for en lidt anden branche og her har jeg en pæn & stabil indtjening.

    Hvilke kredit foreninger er mere villige til at give kredit?

    Hvilke ejendomsmæglere tilbyder gratis vurdering udover EDC ( http://edc.dk/kontaktedc/campaign.asp )
    Når jeg spørger til dette er det fordi Skandiabanken som jeg er privatkunde i kigger på ejendosmmægler vurdering

    mvh Lars

    #106736
    AnonymForfatter

    Mig bekendt giver de fleste ejendomsmæglere en gratis vurdering.

    De står jo nærmest i kø for det.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.