Omlægning af lån

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Indlæg
  • #153202
    AnonymForfatter

    Jeg tror klart vi render efter et prioritets lån da vi mere eller mindre altid har 30000kr stående på en opsparing, så ville det da kunne give lidt rente på den konto

    lyder som en god plan, og når vi så kan omlægge lån og få det hele ind under huset, så må vi se hvilke fastforrentede lån der er i spil der,, måske en 4% fast obligation 😉 med en ordentlig kurs

    #153216
    thsvForfatter

    Held og lykke med det nye lån, det tror jeg, at I bliver glade for.

    Er i mine øjne den perfekte kombination:
    Stort fastforrentet lån
    Mindre boligprioritet/kredit, der selvfølgelig bruges som kombineret opsparing/budgetkonto.

    Opret evt. en konto til jeres daglige indkøb via Dankort, så I har bedre styr på jeres RB.

    #153634
    AnonymForfatter

    så blev det hjemtaget lånet,, det blev prioritets lån, med samlet rest løbe tid på 7 år, og om ca 3,3 år bliver der frigivet 2210 kr om måneden, dem kan vi så smide ind et andet sted eller lign, eller lægge det hele i kreditforeningen,, men nu ser vi hvad der sker

    samlede omkostninger ca 3200kr 😉

    tak for hjælpen det er værdsat det er helt sikkert

    #153638
    AnonymForfatter

    Tusind tak

    Og ja kan kun give dig ret i det er en god løsning,

    vi har 2 seperate kontoer til vores lommepenge med visakort til, så har vi 1 madkonto med 2 dk kort til.
    plus budget og opsparings konto, vi har valgt at tilknytte den gode rente til budgetten da det er der det største beløb er, så vil vi smide opsparing over til budgetten også nyde godt af renten, også trække dem retur når de skal bruges 😉 vi er ret godt til at spare op, så det skal nok give lidt renter 😉

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.