Fra fast 5% lån til Flekslån – omkostninger ??

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89943
    AnonymForfatter

    Hej Alle
    fra fast 5% lån til flekslån – store ekstraomkostninger.
    Jeg har mundtligt aftalt med min rådgiver, at omkostningerne
    skulle være med i det nye flekslån,Han mente også at kurssikring ikke ville være nødvendigt, nu er sagen afsluttet
    efter laaang tid – det nye flekslån blev optaget den 7 maj det gamle blev indfriet den 14 Maj – er det normal procedure ?
    så jeg måtte betale 10.850 kr af egen lomme (prioritetskonto opgjort)
    Danske bank/realkredit Danmark.

    Er dette normalt ???? jeg er dybt skuffet over min bankrådgiver
    10850 op af lommen, mine egne beskattede penge,har banken her handlet i egen interesse ??

    Mvh Fleximus

    #139230
    AnonymForfatter

    Det kommer an på hvad du har aftalt.

    Men hvis du har aftalt at du ikke skulle have en krone op af lommen – så er der da gået et eller andet galt i forhold til det som i oprindeligt aftalte. Det må være at kursen på det nye lån ikke har været så godt som det var regnet med.

    Hvis det skyldes noget smøleri fra bankens side – så diskuter det med banken. Og hvis det ikke kaster noget af sig så overvej om du har en “god sag" så klag videre –> http://www.pengeinstitutankenaevnet.dk/

    #139232
    AnonymForfatter

    Hej Henrik, tak for dit svar 🙂
    Nej det jeg tror er gået galt er det gamle lån der er steget i kurs på den uge der gik efter optagelsen af det nye flex, så det gamle lån skulle have været kurssikret, som jeg fik at vide ikke var nødvendig, jeg ville mene at det er dårlig rådgivning.
    Mvh.Fleximus

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.