Nyt kredit lån

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88153
    AnonymForfatter

    Hej
    Vi skal optage nyt kreditlån i forbindelse med renovering/ombygning af eksiterende bolig.
    Vi ønsker at indfrie vores nuværende lån og optager nyt lån i anden kreditbank. Vi skal låne ca. 1.200000,- og er meget i tvivl hvilket kredit lån vi skal vælge efter de sidste par dages rentenedsættelse og kursændringer.
    Skal vi optage et Flekslån med loft på 6% og til kurs 97.70 med pålydende rente 5,56% eller skal vi vælge et fast forrentet lån på 6% og til kurs 99.90.

    Håber der er nogen som kan hjælpe?

    #118676
    fk2001Forfatter

    Jeg kan ikke forstå at 6% fastforr. kun skulle ligge i kurs 99.9. Den må være højere pt. og dermed slet ikke åben.

    Mht. flekslån, så tror jeg renten er nedadgående for en længere periode.

    #118678
    AnonymForfatter

    Det er korrekt at 6% er lukket – hvis I har modtaget et lånetilbud i 6’eren kan det dog stadig benyttes……

    #118680
    AnonymForfatter

    Kredit lån er begge pause lån og det er korrekt at 6% er lukket,men tilbudte kurs var 99,82 i mandags – unskyld fejlen

    #118682
    AnonymForfatter

    Har du modtaget lånetilbud?

    Jeg ville tage det fastforrentede hvis du altså har modtaget tilbud på 6%. Det viser sig nemlig at garantilån ikke har den samme rentefølsomhed som først antaget….. Derved er der større restgælsbesparelse ved rentestigninger.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.