lån penge

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88053
    AnonymForfatter

    hej er der nogle stede hvor man kan låne penge ska låne 89.000 kroner hvis det kan lade sig gøre nogen steder

    #117070
    AnonymForfatter

    En bank kunne måske være et meget godt bud…

    #117072
    AnonymForfatter

    Banker låner ikke penge ud til folk med dårlige skriftlige sprogkundskaber (= RKI-registrerede)

    #117076
    AnonymForfatter

    Grineren skrevet…..

    #117096
    BluntZForfatter

    Hvor henne?

    Ind i mellem er der bare for mange flame warriors på dette forum. Hvis man ikke kan skrive et pænt svar til spørgsmålet, så kunne man eventuelt lade være med at kommentere? Jeres mor glemte nok at læse Emma gad højt for jer om aftenen , når i havde fået en tør røv og skulle i seng?

    #117098
    AnonymForfatter

    Ja, det var ikke pænt skrevet. Men det er heller ikke pænt af utallige spørgere at de igen og igen stiller det samme spørgsmål uden at undersøge hvad der hidtil er besvaret. Emma Gad har et sted hvor hun giver gode råd til konversation. Et af dem er at lytte til konversationen først så det man siger er relevant. “Jeg er RKI-registreret – hvor kan jeg låne penge" er simpelhen FOR gennemtygget. tonny larsen (2) vælger af uransagelige grunde ikke at fortælle at han er rkiregistreret. Det er han (fremgår af andre af hans indlæg). Igen ikke høfligt overfor folk der bruger tid på at forsøge at svare fornuftigt. Derfor synes jeg ikke hans spørgsmål fortjener respekt.

    #117100
    AnonymForfatter

    hej nej jeg er ikke i rki i mrer derfor

    #117102
    MichaelForfatter

    Tonny Larsen er ikke i RKI hvilket er grunden til at han skriver:

    “hej kasper kan ikke komme ind på den hjemme side hvor man kan låne penge nå man er i RIK hvordan kommer jeg in der

    mvh
    tonny larsen "

    Suk…

    #117106
    AnonymForfatter

    hej michael det nemlig grunden til jeg skriver om man ku få et lån nogen steder så hvis du ved et sted må du gerne skrive tilbage på forhånd tak

    #117108
    MichaelForfatter

    Som en anden allerede har skrevet, så er det her emne totalt gennemgnavet på Mybanker – jeg vil derfor undlade at svare.

    #117122
    BluntZForfatter

    Og dog tager du dig tid til at kommenterer at du ikke vil give et svar? Hvor dum har man lov at være?

    Hvis vi nu antager (hvilket jeg formoder på de måder Hr. Larsen udtrykker sig) han ikke er det store “Forums Geni", og helt reelt ikke forstår at søge eller gennemtæske forumstråde for svar på hans spørgsmål, så kunne du i det mindste helt droppe at bruge din åbenbart dyre log-inn samt besvarelsestid på at svare så latterligt som du gør.

    Synes det er SUPER klogt træk at skrive, at man ikke gider at svare !! Kan du se min pointe Michael, eller skal jeg stave det for dig?

    Svar pænt eller undlad dog helt at svare.

    /Bluntz out

    P.S. Jeg er klar over, at diskutionen omhandlene begrundede eller ubegrundede svar er lige så uddebatteret som tråden i sig selv, men når nogen bare ikke fatter det !!

    #117124
    MichaelForfatter

    BluntZ

    Du og andre bestemmer ikke hvilke tråde jeg og andre skal blande sig i. Grunden til at jeg skrev her var, at Tonny først skrev:

    “hej nej jeg er ikke i rki"

    hvorefter han i en anden tråd skriver:

    “hej kasper kan ikke komme ind på den hjemme side hvor man kan låne penge nå man er i RIK hvordan kommer jeg in der"

    Er der noget i vejen for lige at gøre andre opmærksom på, at vi har med en uærlig person at gøre her?

    Men for lige at svare på det oprindelige spørgsmål: Gå på fairrates.dk – her mødes alle RKI’ere for at låne penge

    Har jeg svaret pænt nok nu synes du? Eller er der andre der også bliver sure over dette svar? Det er jo efterhånden en tradition her, at folk hidser sig op over mine svar.

    #117126
    AnonymForfatter

    Vanen tro bidrager du overhovedet ikke med noget konstruktivt, Michael – men det er der jo ikke noget nyt i.

    #117136
    AnonymForfatter

    hej ja det vil jeg gi dem ret man kan jo komme til at gleme et ord men for at sige det igen med stor JEG STÅ IKKE I RKI men vil gerne lån penge aligevelet og ha et kreditkort

    #117140
    AnonymForfatter

    Og hvad er der så i vejen med det allerførste svar?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.