Realkredit udenom banken

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #86808
    AnonymForfatter

    hej derude
    Jeg går i flyttetanker , har en ejerlejlighed .
    den er blevet finianseret gennem BG-bank (intet banklån ) med flekslån , hvor jeg betaler 0,57 % til RD og 270 kr/md. til Bg-Bank hvilket .
    Er det muligt at få et obligationslån udenom banken ??
    Og hvis ikke , hvorfor fanden skal man betale 2 gange for en tjeneste ??

    #103718
    MichaelForfatter

    Jo da… selvfølgelig kan du det, undtagen hos TotalKredit, som har “forlovet" sig med bankerne. Kig f.eks. på BRF-kredit, som er en af de billigste på markedet. Hold dig fra RD, da de er en af de absolut dyreste (bidragssatsen). Check iøvrigt realkreditlån-linket til venstre på skærmen her.

    Du ringer eller mailer bare kreditforeningen direkte. De vil så bede dig indsende nødvendige årsopgørelser, lønsedler, skøde osv. osv.

    God fornøjelse 🙂

    #217356
    peter holm larsenForfatter

    Hej Michael, tror ikke det er helt så let som du skriver. 🙂

    Iøvrigt variere bidragssatsen fra lånetype og belåningsgrad så det er for simplificeret at sige at en bank generelt er dyrest.

    #217360
    MichaelForfatter

    Igen: Check årstallet tak

    #217364
    peter holm larsenForfatter

    Netop – jeg er gang på gang blevet påduttet at mine anbefalinger ikke på sigt er de økonomisk mest optimale.

    Jeg har nu taget “kampen" op og læser gamle indlæg igennem og ser så om de råd andre har givet – så har været fornuftige.

    Og historien har faktuelt vist at fra 2004 til dd. og i dag variere bidragene jo meget fra lånetype og belåningsgrad.

    Så ingen grund til at påpege årstallet – det er jo netop pointen!

    #217396
    thsvForfatter

    Flot, PHL at kommentere på indlæg, der handler om BG-bank, hvor finder du lige den henne i dag?

    Få dog et liv i stedet for!

    #217406
    HalliHalloForfatter

    Igen en gammel tråd er fundet frem, fantastisk………………………

    Spørgeren er helt anonym, hverken oplysning om “Medlem siden" eller “Antal indlæg"…………………….

    #217870
    peter holm larsenForfatter

    Hej Halli hallo,

    Nemlig, og hvordan tror du det kan lade sig gøre ? Ikke medlem og ingen indlæg?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.