Bankskifte

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93866
    AnonymForfatter

    Jeg skifter bank fra sparekassen Kronjylland til Nordea idet jeg ikke ønsker at være garant i banken
    Sparekassen skriver til mig at mine konti er opgjort 27/8-2013 meeen mine moneter er ikke dukket op hos Nordea endnu 4/9-2013
    Har kontaktet begge banker flere gange den ene siger de er sendt den anden siger de ikke er modtaget.
    Hvad er mine rettigheder og gode råd modtages.

    #201012
    HalliHalloForfatter

    Men din gamle bank har vel lovet at undersøge hvad der er gået galt?

    Har du spurgt hvordan overførslen har fundet sted? Nu om dage kører det hele vel elektronisk eller sender man stadig checks til hinanden? Jeg gætter på at det sker elektronisk, så det må da være ret hurtigt at finde pengene.

    Var det i øvrigt ikke dig, der blot havde en “død" konto i banken og fik besked om at de ville til at opkræve et kontogebyr på 50 kr. pr. konto i kvartalet?

    For der kan da ikke være så mange Kron-Jylland-kunder, der hele tiden stiller spørgsmål dette og hint……………..

    #201022
    AnonymForfatter

    Hej HalliHallo

    Nej, ingen døde konti her, men mine moneter er dukket op idag, så det er jo ikke så ringe, så er spørgsmålet jo blot, hvor har de været den sidste uge? “cyberspace".

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.