Rådgivning ifm. bankskifte

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87776
    AnonymForfatter

    Hej Mybanker!

    Jeg har tidligere fået det råd fra jer, at I tilbyder en uvildig vurdering af ens økonomi – f.eks. i forbindelse med bankskifte. Det vil jeggerne benytte mig af.
    Jeg er nu så langt, at jeg gerne vil foreligge jer nogle tal, hvad har i brug for at vide?

    #113580
    AnonymForfatter

    Hvad du tænker på at flytte til og fra og hvad du skal bruge i den nye bank…?
    Hvad lægger du vægt på hos en bank? Er det kun pris eller….?

    #113582
    NultopskatForfatter

    Tja, er det indlån eller udlån, hvis udlån, så lidt om dine økonomiske forhold, indtægt, udgifter, natrligvis også hvor stort ind/udlån. Ved indlån må vi kende din horizont.

    #113632
    RedaktionenForfatter

    Du skal i første omgang, gå til vores skift bank sider. Det er gratis at se hvad der i et bankskifte, som er den optimale besparelse i forhold til bankerne prisskilte, men du skal betale 29 kr. hvis du vil se hvilken bank der er tale om.

    Du får dog hele listen til denne pris. Se mere her http://www.mybanker.dk/bank/skift_bank/

    God jagt 🙂

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    John Norden

    #113634
    AnonymForfatter

    John, er vi enige i at det kun er pris der sammelignes og at det er listepriser – så man ikke kan være sikker på at få det tilbudt?
    I øvrigt – så er pris vel ikke alt, man handler i netto og føtex…. ;o)

    #113636
    RedaktionenForfatter

    Hej Gode råd.

    Korrekt at det er kun prisspændet der vises. Hvilken pris der opnås afgøres af den enkelte bank. Men det skader jo ikke at kende den billigste pris. Man skal altid forhandle med sin bank.

    Som I kan se, blander vi os sjældent i dabatten, af den ene grund at vi ser dette forum, som et fristed for vores brugere til at tale med hinanden.

    Den eneste grund til mit indlæg, er at tråden starter med en direkte forespørgsel til mybanker.dk, derfor henvisningen 🙂

    Hav en fortsat god dag.

    med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    John Norden

    #113638
    AnonymForfatter

    Hej John

    Så sandt så sandt!

    Jeg tænkte forresten på om det er jer der indkoder eller bankerne der indkoder deres rentesatser? Gør I noget for at kontrollere det?
    Jeg kan se nogle banker sidst har indkodet 10. maj – dvs. før rentestigningen….

    God dag til dig ;o)

    #113640
    RedaktionenForfatter

    Kære Gode råd og andre.
    Vi opdaterer altid selv, idet det er en del af vores kvalitetsikring.

    I forbindelse med renteændringer som kommer via nationalbanken er det normalt, at mange banker og sparekasser afventer op til 45 dage med hvad de vil gøre med ændringen.

    Derfor er der nogle banker, som endnu ikke har taget stilling til rentestigningen, hvorfor I kan se at der mangler nogle.

    Vi har som alle andre begyndt sommerferie perioden, hvorfor vi ikke er fuldt mandskab, så der kan smutte en bank:-)

    Hvis I finder renteændringer, som vi ikke har fået fat i endnu, er I meget velkomnne til at mail direkte til os på info@mybanker.dk.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    John Norden

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.