IKANO eller Santander ?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • KaptajnForfatter
    Indlæg
  • #95201
    KaptajnForfatter

    Hej

    Er der nogen der har erfaringer med hvor nemt det er at oprette konti hos hhv. IKANO og Santander ?

    Jeg skal gøre det for min mor så det gerne være rimeligt nemt

    VH

    #219592
    AnonymForfatter

    Overvej evt. Coop Bank – alternativt skal du måske oplyse hvilket behov hun har. 🙂

    #219666
    HalliHalloForfatter

    Hej kaptajn

    Hos Santander kan man mig bekendt oprette en konto via NemID, og mon ikke det er samme fremgangsmåde hos Ikano.

    Sådan foregår det vist ikke i CoopBank, idet man skal godkendes der.

    Men det nemmeste er vel at prøve sig frem, så finder du ligesom selv ud af det, og det tager kun et par minutter…..

    #219688
    KaptajnForfatter

    Ja, kan godt se at der manglede lidt beskrivelse af behov.

    Det er til at placere nogle penge til mere end 0% i rente i et par år.

    Altså som supplement til hendes nuværende bank

    #219694
    Else Gurli ChristensenForfatter

    Coop lån er godt med renten

    #219750
    HalliHalloForfatter

    Hvad mener du, Gurli?

    Jeg mener da ikke indlånsrenten er så god i Coop, som i Santander, men kan da have ændret sig til det bedre.

    #219788
    Økonomia.dkForfatter

    ‘Kaptajn’ er det vigtigste ikke hvor indlånsrenten er højest, frem for hvor det er nemmest?

    Så vidt jeg kan se på de to hjemmesider, bør du vælge Santander Bank. Her har de den højeste rente på opsparingskontoen og med deres NemID, virker fremgangsmåden også til at være hurtigere.

    #219790
    Else Gurli ChristensenForfatter

    Nej- det var udlåns renten

    #219800
    KaptajnForfatter

    Jo, men så vidt jeg kan se er renterne meget tæt så kan godt leve med en forskel på 0,1%

    I øvrigt kan jeg se at Basisbank lige er kommet nogle renter lige over Santander og IKANO

    #219812
    HalliHalloForfatter

    Uden opsigelse ligger Santander vist bedst, men du vil gerne binde dine penge i en årrække?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.