Lån i Tyskland

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Tulle38Forfatter
    Indlæg
  • #95065
    Tulle38Forfatter

    Er der nogen som har kendskab til volz Thilo, som låner penge via Tyskland

    #217172
    testForfatter

    Tyskland lån ikke penge ud til private.
    Jeg finder intet ved søgning på nettet. Det er ret usandsynligt at et udenlands kreditfirma serøst vil tilbyde lån i danmark da indriveles og kredit vurdering er vanskeligt uden en virksomhed i DK.

    Det sidste fjols er åbenbart ikke født. Gå i banken…. hvis de ikke vil låne så lad være-

    #217230
    peter holm larsenForfatter

    Enig

    #217380
    Alice171Forfatter

    Har også hørt om ham eller hende, man skal betale et stort gebyr inden man får lånet, hvis man overhovedet gør det.
    Men Tulle har du fundet ud af noget andet om vedkommende ?

    #217382
    testForfatter

    Lære i det nogen sinde?

    #217384
    Alice171Forfatter

    Tror mange har lært det på den forkerte måde, men igen, kunne være rart at høre om Tulle38 har fundet ud af noget.
    Og husk lige inden man kalder andre fjolser, at vi ALLE kan havne i en situation som er svær at komme ud af, og jeg tror at Tulle38 har spurgt for at få hjælp, ikke for at få en løftet pegefinger

    #217390
    testForfatter

    Og hjælpen er gå i banken kan du ikke låne der så lad være. Du kan ikke låne dig ud af økonomiske problemer.

    #217392
    Alice171Forfatter

    Ikke helt enig, men det behøver vi jo heller ikke være

    #217404
    HalliHalloForfatter

    Nej Alice, jeg er heller ikke enig, og du har ret, det behøver man da ikke at være.

    Hvem er Volz Thilo i Tyskland egentlig, en bank elle privatperson?

    #217414
    Alice171Forfatter

    Jeg har hørt at det skulle være begge dele, han henviser til en bank der hedder NSIA Vie Assurances, eller Dixa Bank of Benin
    ???

    #217432
    AnonymForfatter

    Den 1ste virksomhed nu nævner, er et forsikringsselskab m.m. i Elfenbenskysten. Dixa Bank of Beniun findes ikke, men Benin ligger også i Elfenbenskysten – i Vestafrika.

    Hvorfor skulle banker eller forsikringsselskaber i Vestafrika låne dig penge via en person eller en virksomhed i Tyskland? De – og den tyske formidler – kender IKKE de danske forhold, kan derfor IKKE kreditvurdere dig, for de ved ikke hvilke papirer de skal bede dig om, og kan i øvrigt heller ikke læse dem hvis de fik dem udleveret, ligesom man intet aner om hvordan man får sikkerheder i DK, hvis det var det man måtte ønske. Betaler du ikke lånet, skal det inddrives i DK, og her er udenlandsk långiver igen uden viden om de lokale forhold og skal bl.a. indhente en dom, inden man i det hele taget kan begynde en inddrivelse i DK, hvilket hverken gør det lettere eller billigere.

    Så i bedste fald, er det en meget uprofessionel långiver i værste fald noget meget værre. Det skulle undre mig meget, om du ikke bliver bedt om at indbetale et beløb tidligt i forløbet, og så må du håbe på, at man også vil udbetale dig lånebeløbet.

    Hvis aviserne fra sidst i oktober var der en artikel om danskere der er blevet snydt af en falsk hjemmeside, der var så profes sionel udført, at det var umuligt at se. Man mener formålet var, at lokke mindre beløb ud af de pågældende og få Deres personlige oplysninger, så svindlerne ved hjælp af oplysningerne kunne optage lån i de pågældendes navne.

    Hold dig langt væk

    #220980
    htjgnForfatter

    Er der nogen som har get et lån i Dk af denne mand ???
    Hvor meget skal i betaling for at få et lån ? har i betale noget ???
    Måske sandt måske ikke
    Så hvem har fået et lån i dk. Af denne mand. ???
    Mvh
    Den som ikke er sikker på det er sandt.

    #220986
    testForfatter

    Hajtgn næppe

    #220988
    HalliHalloForfatter

    Hej jtjgn, er du nu helt seriøs?

    Mangler du penge da? For så er der da mangler andre muligheder for dig, eller hvad?

    #221168
    Thilo volzForfatter

    Jeg er dum ved ang går ind med lån hvad skal jeg gør ..jeg har sendt ham min identitet osv ???hvad skal jeg gør ??

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.