Hvordan finder jeg min skattemappe…?

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94870
    AnonymForfatter

    Min bank har spurgt efter lidt forskellige papirer og har derfor fremsendt dem min årsopgørelse og kopi af kørekort og sygesikringbevis…

    Min kære bankdame, Ea, svarer så at det var rigtig fint, nu magter hun kun min skattemappe…

    Hvor finder jeg den…? Er det den udspecificerede udgave af årsopgørelsen som SKAT kalder “Personlige skatteoplysninger"…?

    På forhånd tak…

    Henrik

    #214332
    HammerenForfatter

    Har du prøvet Google .
    Når jeg skriver det, kommer der mange resultater
    Der er mange lignende spørgsmål på slyngebarn.dk og heste-nettet.dk
    Selv elsker jeg, når mine søgninger henviser til sådanne sider. Så er det et bevis på at andre idioter har det samme problem

    #214334
    AnonymForfatter

    Jeg har naturligvis forsøgt mig på google, og kom også forbi slyngebarn.dk, men tænkte at jeg kunne få et mere fyldestgørende svar på et forum der faktisk er beregnet til økonomiske spørgsmål… Men tusinde tak for dit svar, Hammeren…

    #214336
    HammerenForfatter

    Måske du sku ha spurgt din bankdame om hva hun ville ha! – istedet for at svare ‘ja’!?, til hende, når du ikke forstod det.
    Jeg tænker måske at dit spørgsmål egner sig bedre til en eller anden side med uduelige mennesker!

    #214352
    MichaelForfatter

    Hvad præcist er det din bank mangler? Normalt er en årsopgørelse og lønsedler alt rigeligt i forbindelse med kreditvurdering fx.

    Find ud af hvilke informationer helt nøjagtigt din bank efterspørger.

    #214366
    morsdrengForfatter

    Af de personlige skatteoplysninger fremgår der meget andet end hvad man kan se på årsopgørelsen og lønsedler, bl.a. indberettet gæld og renter vedrørende samme, nuværende og tidligere indregistrerede biler, trailere, MC og 45-knallerter – derfor

    #214368
    TobiasAK89Forfatter

    Ja, skattemappen er den som SKAT nu kalder ‘Personlige skatteoplysninger’

    Den indeholder blandt andet gældsoversigt, oversigt over ejendomme og oplysninger om din arbejdsplads.

    #214446
    HalliHalloForfatter

    Hvis nogen ikke kan finde deres “skattemappe", så ring til skat på tlf. 72 22 18 18.

    #230380
    HansenHimselfForfatter

    Fandt den i SKAT TastSelv. Klik på “Søg i indkomstoplysninger"

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.