Gentagne forkerte gebyrer hos Sparekassen Sjælland (Max Bank)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93567
    AnonymForfatter

    Sparekassen Sjælland (tidligere Maxbank) har i de 10+ år hvor jeg har været kunde hvert år opkrævet gebyrer udover det aftalte. Hvert eneste år. Som regel er det udskriftgebyrer på 2, 4 eller 25 kr. Sammenlagt ikke over 100 kroner per år, bortset fra de år hvor der har været fejl i depotgebyrer.

    Mængden af fejl er ikke faldet – tværtimod. Så nu siger jeg farvel til banken.

    Til jer der bliver tilbage: Tjek jeres kontoudtog og tjek bankens prislister. Hvis I også oplever fejl, så fortæl om det – eller skriv til kontant@dr.dk

    #210080
    AnonymForfatter

    Jeg har oplevet at banken pludselig har krævet et høje gebyr på 500kr. for at spærre mit dankort. Det skete fordi banken selv hævede et beløb der gjorde at kontoen gik i minus hvorefter de straks spærrede kortet! Tidligere har de via sms gjort mig opmærksom på hvis kontoen var i minus men det tjener de jo ikke så meget på. Det er som om at de nu strammer skruen uden varsel. Jeg flytter også så snart som muligt!

    Jeg vil fraråde alle at benytte Sparekassen Salling! Det er en røverbank der kun tænker på at malke kunderne.

    #210176
    HalliHalloForfatter

    Er det nu Sparekassen Salling eller Sparekassen Sjælland du har?

    Førstnævnte gik konkurs for en del år tilbage og sidstnænvte er en ikke nogen røverbank, men er en bank som mange kunder er meget glade for.

    Hvordan kan du tage fejl af Salling og Sjællandske?

    #210180
    AnonymForfatter

    .. og det jeg talte om var slet ikke urimelige gebyrer eller strammede gebyrer men gebyrer opkrævet ‘ved en fejl’. Gebyrer som de fjernede når man bad dem om det (evt. efter et par rykkere) men sikkert gebyrer der var så små at kun de færreste protesterede (hvis de overhovedet opdagede dem).

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.