7 lånefirmaer tilbage i Danmark.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90789
    AnonymForfatter

    Finanskrisen har efterhånden taget livet af mange lånefirmaer i danmark således at de gamle firmaer stadig bruger deres gamle domæne navne men som er overtaget af andre låne firmaer Så hvis du ansøger på ejernes hjemmesider om lån så behøver du ikke at spilde tid på datterselskaberne hvis du får et afslag på lån.

    herunder kan du se hvilke.

    ekspresbank ejer disse extracash.dk ifinans.dk minilaan.dk lån.net

    leasy ejer D.E.R.dk

    Ikano Bank ejer pengeautomaten.dk

    Selene Finans ejer laanlet.dk stlaan.dk ekredit.dk bestemselv.dk

    gemoneybank ejer AcceptCard Morecard

    sparbank vest ejer onkelbob.dk

    danaktiv ejer Fona kortet

    #153206
    AnonymForfatter

    Nu er AcceptCard og Morecard ikke datterselskaber under GE, men blot finansielle produkter. GE har også Mastercard, Ilvakort, Expert-kredit, Punkt 1-kredit, Dualcard og visse andre produkter.

    Intet nyt under solen dér i hvert fald

    #153212
    AnonymForfatter

    OK! men hvad er dit budskab / pointe med dette? I øvrigt er ikke alt du skriver korrekt, i det mange af de såkaldte domæner, altid har været underlagt de nævnte firmaer. I øvrigt har de også mange andre produkter + du har glemt en del.

    Dog vil jeg give dig ret i, at man næppe får noget bevilget hos f.eks GE, hvis man har fået afslag hos Acceptcard, osv.

    #167760
    AnonymForfatter

    Får man egentligt penge for at reklamere for disse få lånefirmaer? Eller hvis man søger igennem “dennes" hjemmeside..?

    Der er mange mange mange lånesider og når man trykker “ansøg" ryger man på Leasy´s eller Express Banks hjemmeside..

    Tænker der må være noget fidus ved det når der er uendeligt mange “lånesider" men i bund og grund er det de samme få firmaer på alle..

    #175740
    AnonymForfatter

    Ja, det gør de igennem reklamebureauer. Hvis du lige ser på linket før du klikker på en af de affiliate sider at det er noget a’la http://www.navnpåhjemmesiden.dk/links.php?url=leasy som sender en videre igennem referralsystemet direkte til siden. Hvis man så optager et lån efter det, får hjemmesiden et beløb for det. F.eks 100kr.

    #214752
    RedaktionenForfatter

    Vi har valgt at fjerne alle indlæg som ikke levere op til vores debatregler. Herunder reklamereglerne

    #214770
    HalliHalloForfatter

    Nu er der nok nogen der har tilbudt lån igen med en hotmailadresse siden indlæggene er slettet.

    #215388
    Mathias09Forfatter

    Jeg har fået min mail spammet med diverse lånetilbud, og mit bedste råd er, at I end ikke skal åbne disse mails. Det registreres nemlig, at I åbner mailen, hvorved de ser en interesse i at blive ved med at sende til dig.

    Så slet dem med det samme.

    Og ja, der er få udbydere i Danmark, og de tjener vel kassen siden de synes at fortsætte deres forretninger

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.